28 Nisan 2010 Çarşamba

Nayır kızım senin adın orman değil Şebnem Şebnem!..

İçimden geçeceksen eğer
Buradayım yürü üzerime
Ateş şiir hepsi benim hazırım ben..
Gel gel gel gel...

***

Alnımdan akan ter
Sana hiç değmedi

İstiklal caddesi kadar.
İstiklal caddesi kadar.

***

Eski bir eski
Var aklımda

Sen nasıl başardın
Yüz yıllık ağaç gibisin

***

Kalbimin topraklarına mezarlar kazdın
Her birinin üstüne gökdelenler koydun
Aklımın yapraklarını bir bir kopardın
Binaların üst katlarına süslü teraslar yaptın

***

Bazı aşklar
Yarım kalırlar
Yetim kalırlar
Aynı sen ve ben gibi...

***

Bu kadar saçma sapan sözlere müzik uydurmak büyük başarı olsa gerek ve tabi bir de siyahları çekip gitarı parçaladık mı olduk rakçı.

Ben sana daha güzel nakarat vereyim Şebnem hanım kızımız,misal : "Bakıyorum davarlara,yazıyorum duvarlara" ya da "osuruktan teyyare selam söyle o yare"

Ah memleketim herşeyin sahte,süslü püslü hatunlar rakçı-asi olmuşlar hepsi başka alemlerde malı götürür durur.

Bir Hande Yener vardı sayi herşey oldu hiçbirşey tutturamadı,entel dantel olacağım der iken en son Alişan ile halaya durmuş masa üstünde,işte bu rakçılar Hande,Demet,Alişan gibilerin olmuş hali,oldumcuk hali!..

Birde Özlem vardı sayi,bu şebonun bir üst bedeni,ne oldu evlendi barklandı zengin mesut artık rakbara bile gitmez herhal.

Hepiniz fotomontaj...

Önder-2010

1 yorum:

  1. Yakışır kızıma :

    Bu yıl dokuzuncusu düzenlenen Fanta Gençlik Festivali, 16 şehirde gençlere yine eğlence ve müzik dolu bir dünya sunuyor. 30 Haziran 2010`da İzmit`ten başlayacak olan Festival`de, Şebnem Ferah...

    Gazoz Rakçıları...

    YanıtlaSil